piątek, 15 sierpnia 2014

Kartka na urodziny/ A birthday card

Witajcie!
Papiery z kolekcji Hello baby mają słodkie kolorki i wzory,
idealne do dzieciowych prac. 
Dlatego właśnie użyłam ich do ozdoby urodzinowej kartki na pierwsze urodziny. 
Główną ozdobą są śliczne papierki z małego pada Hello baby,
do których dodałam
delikatne, beżowe kropeczki z małego pada My Wedding.
W centrum umieściłam grafikę słodkiego bobasa
wyciętą z Hello baby 8.
Do kompletu zrobiłam pudełko.
 Tym razem użyłam większej wersji
 tych samych papierów z małego pada, Hello baby 4.
Jedną stroną okleiłam pudełko,
a z drugiej strony tego papieru wycięłam grafikę.
To również powiększona wersja obrazka z kartki.

***
Do you know the Hello baby collection?
These papers are so sweet, perfect for baby works,

 so I used them to make a birthday card for a little girl. 
To embellish the card I used papers from the 6x6 Hello baby pad
 and a picture from Hello baby 8. 
For the box I used bigger versions of the same papers – Hello baby 4
and a picture from the other side of Hello baby 4.




Użyłam / I used:
Hello baby 4 – obie strony
Hello baby mały pad
Hello baby 8
My Wedding mały pad



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz