poniedziałek, 2 lutego 2015

A birthday hat / Urodzinowa czapeczka

Good Day dear friends!
Here's again me - Natalja.
Today I'm happy to present to you my new work -
a birthday hat!

I made it specially for a little boy for his first birthday party.
For this work I used paper from Hello Baby collection,
flowers, embossing powder, etc.

I wish you a great day full of inspiration!
Hugs,
Natalja
 
***
Witajcie!
Oto znowu ja - Natalja.
Miło mi Wam dzis zaprezentować moją nową pracę -
czapeczkę urodzinową!

Zrobiłam ją specjalnie dla pewnego małego chłopczyka
na jego pierwsze przyjęcie urodzinowe.

W pracy wykorzystałam papier z kolekcji Hello Baby,
kwiaty, puder do embossingu, itp.

Życzę Wam fantastycznego dnia pełnego inspiracji i ślę uściski, 
Natalja




I used/ Użyłam:
 Hello Baby



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz