poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Gratulacje z okazji narodzin syna / Congratulations on the birth of a son

Can you say Good morning on Monday morning?
I really like Mondays. I wish the same to you :)
Today I have for you a delicate card of congratulations
for a woman who just had a long-awaited son.
I used it my favorite Tea Time collection and Easter Greetings collection .
****
Czy możecie powiedzieć Dzień Dobry
w poniedziałkowe przedpołudnie?
Ja bardzo lubię poniedziałki.
I tego samego Wam życzę :)
Mam dziś do pokazania bardzo delikatną
kartkę gratulacyjną dla kobiety,
która właśnie urodziła długo oczekiwanego potomka.
Wykorzystałam w niej moją ulubioną kolekcję Tea Time
 z niewielkim dodatkiem kolekcji Easter Greetings.
 Życzę Wam dobrego tygodnia! / I wish you a good week!




Magda mamajudo

I used/ Użyłam
Easter Greetings collection
Tea Time collection






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz