piątek, 17 lipca 2015

LO

Hi everyone,

This time I made a page about my doggy.
I used the Wedding Garden papers and the Willow Twig 2 die.
I used a mask, some gesso
and pink paint to create the pink bricks in the background.
 I distressed all the edges of the papers
and used a splash stamp with brown ink.

I made a kind of a dog colar with a ribbon.
 And on the picture I used a stamp with black
StazOn ink.

Wishing you a lovely day,
byebye,
Lean de Ruiter
***
Witajcie,
Tym razem zrobiłam stroniczkę o moim piesku.
Wykorzystałam papiery z Wedding Garden
oraz wykrojnik Willow Twig 2.
Za pomocą maski, gesso i różowej farby
zrobiłam tło w postaci różowych cegieł.
Postarzyłam wszystkie brzegi papieru
oraz użyłam stempla i brązowego tuszu.
Ze wstążki zrobiłam coś na kształt obróżki.
A na samym zdjęciu użyłam stempla z czarnym tuszem StazOn.
Życzę Wam cudownego dnia,
Pa, pa,
Lean de Ruiter




I used/ Użyłam:
Willow Twig 2 dies
Wedding Garden collection




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz