poniedziałek, 29 sierpnia 2016

A card/Kartka

Hello everyone. 
Archana here on the blog today.
I would like to share my card
using this beautiful collection called, 
"Lavender Garden" I got this lovely paper
as my background paper. 
I got the same paper and cut the edges in strips
and used it on the card backing a basic lilac cardstock. 
I have used this very pretty chipboard decorated frame. 
Used these super pretty flowers. 
I am super happy with this card. 
Hope you will like it too :-) 
Thanks again for visiting our blog.
***
Cześć wszystkim.
To znaowu ja, Archana:)
Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją nowa kartką
wykonana z papierów z kolekcji Lavender Garden.
W tej pracy postawiłam na kolor fioletowy.
Dodatkowo użyłam chipboard i kwiatów.
Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego.
Mam nadzieję, że i Wam się pdooba? ;)
Dzięki za odwiedziny na blogu
Uściski, Archana



I used/Użyłam:
Lavender Garden collection




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz