poniedziałek, 12 grudnia 2016

A Christmas card/Świąteczna kartka

Dear All,
First of all wishing you and your family 
a Very Merry Christmas and Happy Holidays!!
Here is my card using 
beautiful Christmas Collection called "Christmas Story"
I have used two of the beautiful papers 
from 6x6 paper pad, they are same but in different colors.
Also used one of the vintage Holly Images.
Hope you will like this card. 
Thanks for stopping by!! 
Love, Archana
***
Kochani,
Po pierwsze życzę Wam wszystkim
wspaniałych świąt Bożego Narodzenia!
Dzisiaj mam dal Was kartkę
do której użyłam pięknych papierów z kolekcji
Christmas Story.
Użyłam dwa piękne papiery
z padów 6x6 w dwóch różnych kolorach.
Dodatkowo użyłam świętych obrazków w stylu vintage.
Mam nadzieję, że się Wam podoba:)
Dziękuję za odwiedziny bloga
Uściski, Archana


I used/Użyłam:
Christmas Story collection





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz