poniedziałek, 27 listopada 2017

A splash Christmas cards/Pochlapane świąteczne kartki



Hej kochani!
Bardzo podobają mi się "pochlapane" prace 
i od dawna chciałam spróbować 
tą techniką ozdobić prace - 
zwłaszcza bożenarodzeniowe.
Zrobiłam więc dwie kartki świąteczne 
(prawie takie same) 
i chlapnęłam na nie gesso.
Wyszło jak wyszło... 
Przynajmniej wiem, 
że to nie dla mnie technika :)
Uściski!
Magda mamajudo
***
Hello!
I really like the "splash" work,
And for a long time I wanted to try 
this technique to decorate the cards-
especially the Christmas cards.
So I made two Christmas cards (almost the same)
and I drank on it gesso.
At least I know that this technique is not for me;)
Hugs, Magda mamajudo
I used/Użyłam:
VC Pad
VC01
VC05
wykrojniki:Winter Elements
Winter Gloves
Winter Sock
Conifer Twig 1




3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca. Pięknie prezentują się rękawiczki:) A już miałam nie robić zakupów....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace!
    Mnie także chlapanie nie lubi. ;-)

    OdpowiedzUsuń